POS Plus+

POS Plus +
    Paylaş
    POS Plus+ Nedir?

    Mail order ile kredi kartıyla satış yapan firmalar için TEB Kurumsal İnternet Şubesi kanalıyla işleyen yurtiçi tüm kredi kartlarına peşin ya da taksitli satış yapılabilmesini sağlayan tahsilat sistemimizdir.

    POS Plus+ Ürünü Hangi Firmalar için idealdir?

    1. Bayiilere satış yapan ana satıcılar
    2. Düzenli tahsilat yapan sigorta şirketleri, dershaneler, özel okullar
    3. Taksitli satış yapan işlem hacmi yoğun tüm firmalar 

    POS Plus+ Nasıl Kullanılır?

    Bir defaya mahsus olmak üzere Kurumsal İnternet Şubesi’nden aşağıdaki bilgilerin tanımlanması yeterlidir:

    Müşterilerinizin ad-soyad, unvan, kart numarası, güvenlik kodu ve kartın son geçerlilik tarihi bilgileri.

    POS Plus+ Ürününün Avantajları
    1. Bayii/müşteri bilgilerini sisteme sadece bir defa tanımlamanız yeterlidir.
    2. Daha önce sisteme tanımlanmış bir bayiden/müşteriden yeni bir tahsilat yapılacağı zaman mevcut müşteriler içinden seçilerek peşin veya taksitli ödeme bilgilerini tanımlayabilirsiniz. Her tahsilat için bayii/müşteri bilgilerini sisteme tekrar tanımlamanızın getireceği operasyonel yük ortadan kalkar.
    3. Ödeme günü SMS veya e-mail ile bayiinize/müşterinize hatırlatmada bulunur. Bunun için sisteme bayiinizin/müşterinizin cep telefonu veya e-mail bilgilerini tanımlamanız yeterlidir.
    4. Vadesi gelmeyen mail order talimatlarını iptal edebilirsiniz.
    5. Daha önce gerçekleşen bir mail order tahsilatına ilişkin iade işlemi yapabilirsiniz.
    6. Yapılan ve yapılacak tahsilatlara ilişkin raporlamalara ulaşabilirsiniz.
    7. Sisteme tanımlanan her tahsilat günü otomatik çalışan bir program ile bayilerinizin/müşterilerinizin sisteme tanımlanan kredi kartlarından tahsil edilen tutarlar hesabınıza aktarılır. Herhangi bir sorun nedeni ile gerçekleşmeyen tahsilatlar için sistem 1 ay boyunca her saat başı tahsilatı tekrar dener.
    Sayfa içeriğini puanla