TEB'den OSB Yönetimlerine Yönelik Ürün Avantajları

TEB'den OSB Yönetimlerine Yönelik Ürün Avantajları
    Paylaş

    TEB’den OSB Yönetimlerine Yönelik Ürün Avantajları

    Organize Sanayi Bölgesi Yönetimleri, aylık bankacılık işlemlerini TEB KOBİ Ürün Avantajları ayrıcalığı ile yönetiyor. 

    OSB Yönetimi Ürün Avantajları İçeriği Nedir?

    Ürün avantajlarımız aşağıda belirtilen adette bankacılık ürün ve hizmetlerinin ücretsiz kullanılmasını samaktadır.

    • 75 adet - EFT (CepteTEB İŞTE Mobil Bankacılık)
    • 75 adet - EFT (TEB Kurumsal İnternet Şubesi)
    • 250 adet - Havale (CepteTEB İŞTE Mobil Bankacılık)
    • 250 adet - Havale (TEB Kurumsal İnternet Şubesi)
    • 250 adet - Şube İçi Havale (CepteTEB İŞTE Mobil Bankacılık)
    • 250 adet - Şube İçi Havale (TEB Kurumsal İnternet Şubesi)
    • 50 adet - Tahsil Çeki işlemi
    • 1 adet - Mobil POS Cihazı
    • 1 adet - ADSL POS Cihazı
    • 2 adet - 25 yapraklı TEB Çek Defteri (Vergiler hariçtir.) 

    OSB Yönetimi Ürün Avantajlarından Faydalanmak için Koşullar Nelerdir?

    Ürün avantajlarımızdan, ilk defa TEB müşterisi olacak OSBÜK üyesi Organize Sanayi Bölgesi Yönetimleri faydalanabilmektedir. 

    OSB Yönetimi Ürün Avantajlarından Nasıl Yararlanabilirim?

    Ürün avantajlarından yararlanması için ilk defa TEB müşterisi olunması yeterlidir. En yakın TEB şubesine giderek tanımlama yaptırabilirsiniz. 

    OSB Yönetimi Ürün Avantajları için Ücret Tarifesi Var mıdır?

    Hayır, ürün avantajlarımızın tümü belirtilen süre ve adette ücretsizdir. 

    OSB Yönetimi Ürün Avantajlarından Yararlanabileceğimi Nasıl Anlarım?

    Koşulları sağlayan müşterilerimiz şubeleriniz ile iletişime geçerek detaylı bilgi edinebilirler. 

    OSB Yönetimi Ürün Avantajlarının Kullanımı için Bir Onay Vermem Gerekir mi?

    Hayır, onay vermenize gerek yoktur. 

    OSB Yönetimi Ürün Avantajlarının Geçerlilik Durumunu Görebilir miyim?

    Evet. Avantaj geçerlilik durumunu, CepteTEB İŞTE mobil uygulamamız üzerinde bulunan Diğer/Masraf/Ürün Paketleri menüsünden kontrol edebilirsiniz. Ayrıca dilediğiniz zaman şubeniz ile iletişime geçerek detaylı bilgi alabilirsiniz.  

    Yenileme ve İptal Süreci Nasıl İşler?

    OSB Yönetimi Ürün Avantajları tanımlandığı günden itibaren 180 gün boyunca geçerli olacaktır.

    Koşulları sağlayan ve ürün avantajları tanımı bulunan müşterilerimiz TEB şubelerinden İPTAL işlemlerini yapabilmektedir. 

    • TEB, ürün avantajları içerikleri hakkında nihai karar verici olup OSB Yönetimi Ürün Avantajlarını sona erdirme ya da koşullarda ve avantajlarda değişiklik yapma hakkına sahiptir.
    • Avantaj ve koşullara ilişkin tüm detaylar için şubeniz ile iletişime geçebilirsiniz.
    • Kampanya kapsamında OSB Yönetimi Ürün Avantajlarından ilk defa TEB müşterisi olacak, OSBÜK üyesi OSB Yönetimleri için geçerlidir. 

    Türk Ekonomi Bankası A.Ş.

    Sayfa içeriğini puanla