Kalite Politikası

    Paylaş

    KALİTE POLİTİKAMIZ

    Bankamızda hem Bankacılık Operasyonlar Grubu, hem de İnsan Kaynakları Grubu olarak iki ayrı ISO 9001 - Kalite Yönetim Sistemimiz mevcuttur.

    Bu kapsamda;

    Türk Ekonomi Bankası A.Ş. olarak Bankamızın “3S (Sağlamlık, Saygınlık, Saydamlık)” ilkeleri doğrultusunda, artan kalite ve verimlilikte hizmet üreterek, müşteri ve çalışanlarımızın memnuniyetini sağlamak, rekabet gücümüzü ve karlılığımızı arttırmak temel politikamızdır.

    Bu politika çerçevesinde;

    • Değişen pazar ve müşteri ihtiyaçlarına duyarlı, önerilere açık, hızlı ve hatasız çalışırız.
    • Çalışmalarımızda yasal şartlara, etik ilkelere bağlı kalarak iş sürekliliği ve güvenilirliği temel alırız.
    • Çalışanların üyesi olmaktan gurur duyduğu Kurumumuzda, yönetim ve çalışan bütünlüğüne, ekip çalışmalarına, eğitime ve iletişime önem veririz.

    Müşteri ve kalite odaklı yönetim anlayışımız çerçevesinde Üst Yönetim olarak Kalite Yönetim Sistemimize destek vermeyi ve sürekli iyileştirmeyi taahhüt ederiz.

    Sayfa içeriğini puanla