TEB Önce Müşteri Hattı

TEB Önce Müşteri Hattı'nda sadece şikayet, öneri ve teşekkür içerikli mesajlarınız değerlendirilmektedir.

TEB Önce Müşteri Hattı
İletişim Konusu
Müşteri Numaranız
Adınız
Soyadınız
Size Nasıl Ulaşalım?
Ev Telefonunuz(Örnek: 212 xxx xxxx)
İş Telefonunuz(Örnek: 212 xxx xxxx)
Cep Telefonunuz (Örnek: 5xx xxx xxxx)
E-Posta Adresiniz
Mesajınız
Güvenlik Kodu
Güvenlik Resmi





 

Kredi kartı harcamalarınıza ilişkin itirazlarınızın değerlendirmeye alınabilmesi için Harcama İtiraz Formu'nun doldurulup, imzalanarak 0216 636 34 34 numaralı faksımıza gönderilmesi veya çalıştığınız TEB şubemize teslim edilmesi gerekmektedir. İtirazınızın değerlendirilmesi sonrasında en kısa süre içinde tarafınıza bilgi verilecektir.

 

Kredi kartı ve Banka kartı kayıp/çalıntı işlemleri için 0850 200 0 666 Telefon Şubesi'ni arayınız.

Kredi kartı, Banka kartı ve hesaplarınız hakkında bilgi almak ve değişiklik talepleriniz için 0850 200 0 666 Telefon Şubesi'ni arayınız.

TEB Bonus kredi kartımız hakkında ayrıntılı bilgi almak için tebbonus.com



TEB Önce Müşteri Hattı, çözüm odaklı hizmet kalitesi ile ISO 10002:2004 Şikayet Yönetimi Kalite Belgesi aldı.