TEB Önce Müşteri Hattı

Şikayetiniz


Şikayetiniz
TEB Önce Müşteri Hattı’nda sadece şikayet, öneri ve teşekkür içerikli mesajlarınız değerlendirilmektedir.
Bankacılık işlemleri ve sorularınız için şubelerimizi ya da 0850 200 0 666 TEB Telefon Şubesi’ni arayabilirsiniz.

Lütfen aşağıdaki formu doğru bir şekilde doldurunuz.


Müşteri Numaranız
*Adınız
*Soyadınız
*Size Nasıl Ulaşalım?
Ev Telefonunuz
  (Örnek: 212 3332211)
İş Telefonunuz
  (Örnek: 212 3332211)
Cep Telefonunuz
  (Örnek: 532 3332211)
*E-Posta Adresiniz
@
Mesajınız
 
  Güvenlik Kodu:
  Güvenlik Kodunu Giriniz:
 

Lütfen mesajınızda, kart şifreniz, internet şifreniz gibi gizli tutulması gereken bilgileri kesinlikle yazmayınız.


Kredi kartı harcamalarınıza ilişkin itirazlarınızın değerlendirmeye alınabilmesi için Harcama İtiraz Formu'nun doldurulup, imzalanarak 0216 636 34 34 numaralı faksımıza gönderilmesi veya çalıştığınız TEB şubemize teslim edilmesi gerekmektedir. İtirazınızın değerlendirilmesi sonrasında en kısa süre içinde tarafınıza bilgi verilecektir.

Kredi kartı ve Banka kartı kayıp/çalıntı işlemleri için 0850 200 0 666 Telefon Şubesi'ni arayınız.
Kredi kartı, Banka kartı ve hesaplarınız hakkında bilgi almak ve değişiklik talepleriniz için 0850 200 0 666 Telefon Şubesi'ni arayınız.
TEB Bonus kredi kartımız hakkında ayrıntılı bilgi almak için tebbonus.com
Öneriniz Teşekkürünüz Sıkça Sorulan Sorular Müşteri Memnuniyeti Anketi