TEB Kurumsal İnternet Şubesi

    Paylaş

    TEB Kurumsal İnternet Şubesi Yenilendi!

    Yeni Tasarım:

    Kurumsal İnternet Şubemizin tasarımını sizin için baştan aşağı yeniledik. Artık TEB Kurumsal İnternet Şubesi çok daha dinamik. TEB Kurumsal kimliğiyle ve yeni teb.com.tr tasarımıyla uyumlu yeni TEB Kurumsal İnternet Şubesi hayatınızı kolaylaştırırken gözlerinize de hitap edecek.


    Yeni tasarımla birlikte menülerimizi de sizler için yeniledik. Artık TEB Kurumsal İnternet Şubesi’nde işlemlerinizi çok daha pratik bir şekilde gerçekleştirebileceksiniz.

    Hızlı Menü: 

    Kurumsal İnternet Şubesi’nde en sık kullandığınız işlemleri Hızlı Menü’ye ekleyerek bu menülere çok daha pratik şekilde ulaşabilirsiniz. Hızlı Menü içerisindeki Düzenle butonuna tıklayarak istediğiniz menüleri ekleyebilir ya da çıkarabilirsiniz.

    Varlıklarım:

    Kurumsal İnternet Şubesi’ne giriş yaptığınızda sizi ana sayfada Varlıklarım grafiğiniz karşılıyor. Bankamızdaki vadeli ve vadesiz hesaplarınızı Varlıklarım grafiğiniz üzerinde izleyebilirsiniz. Borçlarım sekmesine tıklayarak kredilerinizin bakiyesine ulaşabilirsiniz. Yüzde Görünüm ile grafikleri yüzdesel olarak izleyebilirsiniz.
    Varlıklarım ve Borçlarım gösterimleri, yukarıda seçili olan Firma/Şube seçimi için gösterilmektedir. Farklı Firma/Şube seçimi yaparak farklı şubelerdeki varlıklarınızı da izleyebilirsiniz.

    Nakit Akışı:

    Kurumsal İnternet Şubesi’nde nakit akışınızı takip etmeniz artık çok daha kolay. Ana sayfada orta alanda yer alan Nakit Akışı sekmesine tıklayarak Günlük/ Haftalık/ Aylık Nakit Akışı grafiğinize kolayca erişebilirsiniz. Dilerseniz farklı hesaplarınızı seçer, dilerseniz o şubedeki tüm hesaplarınızın toplam nakit akışını grafik üzerinde gözleyebilirsiniz. İki ay geriye ve iki ay ileriye dönük nakit akışınızı tek grafik üzerinde takip edebilirsiniz.
    Ayrıca, Hesaplar menüsüne yeni eklenen Nakit Akışı menüsü ile de, belirlediğiniz tarihler arasındaki nakit akışınızı izleyebilir, excel formatında bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

    Üye İşyerleri:

    Bankamızda POS Üye İşyeri iseniz, üye işyerinizin cirosunu terminal ve döviz cinsi bazında, ana sayfada grafik üzerinde Günlük/ Haftalık/ Aylık bazda pratik şekilde gözleyebilirsiniz.

    Ödemeler:

    TEB Kurumsal İnternet Şubesi'nden ödenebilen vergi türleri için tıklayın.

    Takvim:

    Kurumsal İnternet Şubesinde yer alan Takvim sayesinde ödemelerinizi takip etmeniz artık çok daha pratik. Otomatik fatura ödemeleri, düzenli ödemeler, vadeli hesap dönüşleri, otomatik kredi kartı ödemeleri gibi çeşitli ödemelerinizi takvim üzerinde takip edebilirsiniz. Böylelikle nakit akışınızı takvim üzerinde görebilir, nakit planlamalarınızı buna göre yapabilirsiniz. Ayrıca takvim üzerinde bir tarihe tıkladığınızda o tarihteki ödemelerin durumunu da görebilirsiniz. Ödemelerinizin durumunu kolayca takip edebilmeniz için gerçekleşen ödemeler yeşil ile, henüz gerçekleşmemiş olan ödemeler ise kırmızı ile işaretlenmiştir.

    Onayda Bekleyen İşlemler:

    Onayınızda bekleyen işlemlere ve onaya gönderdiğiniz işlemlerin detaylarına Onayda Bekleyen İşlemler ikonuyla hızlı bir şekilde erişebilirsiniz. Onayda bekleyen işlem sayısını ikonun üzerinde kırmızı daire içerisinde görebilirsiniz.

    Arama Kutusu: 

    Arama Kutusu sayesinde internet şubesi içerisinde istediğiniz bir menüye kolayca erişebilirsiniz.  Tek yapmanız gereken arama istediğiniz kelimeyi Arama Kutusu’na yazmak.

    Kişiselleştirme:

    Kurumsal İnternet Şubesi’ne profil fotoğrafınızı yükleyerek sayfanızı özelleştirebilir, dilediğiniz zaman değiştirebilirsiniz.

    Kampanyalar:

    Size özel kampanyalara ulaşmak için Kurumsal internet Şubesi’ndeki Kampanyalar ikonuna tıklayarak istediğiniz kampanyanın detay bilgilerine kolayca ulaşabilirsiniz. Kampanya ikonunun üzerinde kırmızı ile okunmamış kampanya sayısını görebilirsiniz.

    Duyurular: 

    Kurumsal İnternet Şubesi ile ilgili duyurulara Duyurular ikonuna tıklayarak ulaşabilirsiniz. Duyuru ikonunun üzerinde kırmızı ile okunmamış duyuru sayısını görebilirsiniz.

    TEB Kobi TV Uzmanlarına Soru Sorun:

    Dilerseniz TEB Kobi TV uzmanlarına Kurumsal İnternet Şubesi içerisinden kolayca soru sorabilirsiniz. Hukuktan vergiye, dış ticaretten teknolojiye, çok çeşitli alanlarda konunun uzmanlarına TEB Kobi TV ile soru sorabilirsiniz.

    Tablolarda Yeni Özellikler:

    Kurumsal İnternet Şubesi’nde artık hesap bilgileri, kart bilgileri gibi çok sayıda satır içerebilen veri tablolarınıza yeni eklenen arama özelliği ile aradığınız bilgiye kolayca ulaşabilecek, tablolarınızdaki verileri büyüklüklerine göre sıralayabileceksiniz.

    Nokta-Virgül Değişikliği:

    Kurumsal İnternet Şubesi’nde artık rakamlarınız bilgisayarınızdaki verilerle ve muhasebe sisteminizle çok daha uyumlu. Artık Kurumsal İnternet Şubesi’nde binler basamağı ayrım gösterimimiz nokta ile, ondalık gösterimlerimiz virgülle yapılacaktır. Örneğin önceden 10,200.50 TL olarak gösterilen On bin ikiyüz Lira 50 Kuruş rakamı 10.200,50 TL olarak gösterilecektir.

    Canlı Yardım:

    TEB Kurumsal İnternet Şubesi’nde yardıma ihtiyaç duyduğunuz anda canlı yardım aracılığıyla soru sorabilecek ve sorularınıza anında cevap alabileceksiniz.

    Yeni Kurumsal İnternet Şubesini en iyi Internet Explorer 8 ve üstü, Chrome, Safari ve Firefox browserları ile kullanabilirsiniz.

    Yeni Tasarım

    Kurumsal İnternet Şubesi’ni düzgün görüntüleyemiyorum ne yapmalıyım?

    Kurumsal İnternet Şubesi’ni düzgün görüntüleyebilmek için kullandığınız browser’a gerçekleştirmeniz gereken işlemleri görmek için tıklayın.

    Kurumsal İnternet Şubesi tasarımı yenilendi mi? İnternet şubesinin görünümü değişmiş, bu normal mi?

    Evet, sizin için Kurumsal İnternet Şubesi tasarımımızı yeniledik.

    Yeni Kurumsal İnternet Şubesi'ne nasıl giriş yapabilirim?

    Mevcut kullanıcı kodu ve parolanızı kullanarak giriş yapabilirsiniz.

    Şifre yöntemi olarak yine SMS mi gelmeye devam edecek?

    Mevcut ikincil doğrulama yönteminiz ne ise yine aynı şekilde devam edecektir.

    Parolamı/şifremi unuttum/bloke ettim, ne yapabilirim?

    Kurumsal İnternet Şubesi giriş sayfasındaki şifremi/parolamı unuttum'a tıklayabilir ya da sağ üst köşede yer alan başvuru, şifre ve parola işlemleri linkinde yer alan parola/ tek kullanımlık şifre bloke açma formunu doldurabilirsiniz.

    Başvuru ve parola değişiklik formları değişti mi?

    Tüm formlarımızın tasarımları da yeni tasarıma uyumlu hale getirildi, formlarımıza yine ayni sayfadan ayni akışla ulaşabilirsiniz.

    Yetkilerimde bir değişiklik oldu mu?

    Mevcut yetkileriniz aynen devam etmektedir.

    Takvimde neleri görebilirim?

    Otomatik fatura ödemeleri, düzenli ödemeler, vadeli hesap dönüşleri, otomatik kredi kartı ödemeleri gibi çeşitli ödemelerinizi takvim üzerinde takip edebilirsiniz. Böylelikle nakit akışınızı takvim üzerinde görebilir, nakit planlamalarınızı buna göre yapabilirsiniz. Ayrıca takvim üzerinde bir tarihe tıkladığınızda o tarihteki ödemelerin durumunu da görebilirsiniz. Ödemelerinizin durumunu kolayca takip edebilmeniz için gerçekleşen ödemeler yeşil ile, henüz gerçekleşmemiş olan ödemeler ise kırmızı ile işaretlenmiştir.

    Hızlı Menü ne işe yarar?

    Kurumsal İnternet Şubesi’nde en sık kullandığınız işlemleri Hızlı Menü’ye ekleyerek bu menülere çok daha pratik şekilde ulaşabilirsiniz.

    Hızlı Menü'deki seçimleri nasıl değiştirebilirim?

    Hızlı Menü içerisindeki Düzenle butonuna tıklayarak istediğiniz menüleri ekleyebilir ya da çıkarabilirsiniz.

    ‎Farklı bir şubedeki hesabımı nasıl görebilirim?

    Yukarıda yer alan Firma/Şube seçim kutusuna tıklayarak yetkiniz olan firma ve şubeler arasında geçiş yapabilirsiniz.

    Hesaplarım arası transfer nasıl yapabilirim?

    Para Transferleri menüsündeki 'Hesaplarım Arası Havale' menüsünü kullanarak aynı firmanın aynı şubesindeki farklı hesaplarınız arası transfer yapabilirsiniz. Farklı şubeler arası transfer için havale menusunu kullanabilir ya da hızlı havale tanımlayabilirsiniz.

    Ana sayfadaki varlıklarım ne işe yarıyor?

    Bankamızdaki varlıklarınızı varlıklarım ile kolayca gözlemleyebilirsiniz. Borçlarım sekmesiyle de kredi ve kart borçlarınızı görebilirsiniz.

    Ana sayfadaki nakit akışı ne işe yarıyor?

    Ana sayfadaki nakit akışı sekmesiyle nakit akışınızı gün, hafta, ay gibi zaman diliminde grafik üzerinde gözlemleyebilirsiniz. Böylece nakit akışınızı planlayabilirsiniz.

    Ana sayfadaki üye işyerleri sekmesi nedir?

    Üye işyeri cironuzu grafik üzerinde gözlemleyebileceğiniz sekmedir.

    Yabancı para transferini nasıl yapabilirim?

    Para transferleri menüsündeki Swift adımıyla yapabilirsiniz.

    Yeni Kurumsal İnternet Şubesi'nde nokta virgül değişikliği nedir? 

    Yeni internet şubesinde TDK ‘ya uygun olarak binler ayrımı nokta, ondalık ayrımı virgülle gösterilmeye başlanmıştır.‎ Örneğin Yüz elli bin üç yüz lira 20 kuruş şöyle gösterilmektedir: 150.300,20‎ TL

    Yeni Kurumsal İnternet Şubesi'nde dosya desenlerim etkilenecek mi?

    Hayır, mevcut dosya desenlerinizi kullanmaya devam edebilirsiniz.

    Genel Başlıklar

    TEB Kurumsal İnternet Bankacılığı’ndan kimler yararlanabilir?

    TEB Kurumsal internet şubesinden Kurumsal , ticari, kobi ve işletme işkollarındaki tüm müşterilerimiz yararlanabilmektedir. Kurumsal internet şubesini kullanmaya başlamak için bankamızda vadesiz mevduat hesabı açtırmanız yeterlidir.

    TEB Kurumsal İnternet Şubesi’nde işlem yetki ve limitleri nasıl tanımlanır?

    TEB Kurumsal İnternet Şubesinde farklı yetki seviyelerinde kullanıcılar tanımlanabilmektedir. (Gözlem, giriş, onay yetkileri) . Kullanıcının hangi yetkiye sahip olacağını ve işlem limitlerini başvuru formunda firma belirleyebilmektedir.

    TEB Kurumsal İnternet Şubesi’ni kullanırken hangi bilgilere ihtiyacım bulunmaktadır?

    Kullanıcı adı, şifre ve parola gibi bilgilere ihtiyacınız bulunmaktadır. TEB Kurumsal İnternet Şubesine Turkcell Mobil İmza ile de giriş yapabilirsiniz.

    TEB Kurumsal İnternet Şubesi’ne hangi adreslerden ulaşabilirim?

    www.teb.com.tr'den Kurumsal İnternet Şubesi Giriş’ini tıklayarak ulaşabilirsiniz.

    Başvuru İşlemleri

    TEB Kurumsal İnternet Şubesi’ne nasıl başvurabilirim, gerekli belgeler nelerdir?

    www.teb.com.tr de “Kurumsal/Ticari İnternet Bankacılığı” sayfasında “Yeni başvuru” ya da “Başvuru Şifre ve Parola İşlemleri” linkinden gelen başvuru formunu eksiksiz olarak doldurarak kullanıcı imzası ve şirket yetkili imzalarını tamamladıktan sonra şubeye teslim ederek başvurabilirsiniz.

    Gerekli Belgeler;

    • Başvuru formu
    • Kimlik belgesi (Pasaport / Nüfus Cüzdanı / Ehliyet)
    • İmza sirküleri

    TEB Kurumsal İnternet Şubesi’ni en fazla kaç kişi kullanabilir? Kullanıcı sınırlaması var mı?

    Kullanıcılar için herhangi bir sınırlama bulunmamaktadır. Bir firmanın dilediği kadar kullanıcısı olabilir.

    TEB Kurumsal İnternet Şubesi’ne başvurduktan ne kadar süre sonra kullanmaya başlayabilirim?

    Başvuru formununun şubeye teslim edilmesinin ardından şube tarafından gerekli belge kontrolleri yapılır. Şube içi onay işlemleri tamamlandıktan sonra bankamız tarafından ilgili kullanıcı aranarak şifresi aktiflenir.

    Firma adına internet bankacılığını kullanmaya yetkili kişinin firmadan ayrılması, görev değişikliği yapması gibi durumlarda kullanıcının işlem yetkileri nasıl iptal edilir?

    www.teb.com.tr'de “Kurumsal/Ticari İnternet Bankacılığı” sayfasında “Yeni başvuru” ya da “Başvuru Şifre ve Parola İşlemleri” linkinden gelen iptal başvuru formunu doldurarak kullanıcı imzası ve şirket yetkili imzalarını tamamladıktan sonra şubeye teslim ederek iptal talebinde bulunabilirsiniz.

    Son 1 yıl içerisinde hiç işlem yapmayan kullanıcılar ise sistem tarafından otomatik olarak iptal edilecektir.

    Şifre ve Parola İşlemleri

    TEB Kurumsal İnternet Şubesi şifremi/parolamı nasıl alabilirim?

    Başvuru sırasında şifrenizi alabilirsiniz. İlk kullanımda parolanız internet kullanıcı kodunuz ile aynıdır.

    İnternet Şubesi şifremi/parolamı nasıl değiştirebilirim?

    Bilgi servisleri seçeneğinin altında parolanın değiştirilmesi linkine tıklayarak parolanızı değiştirebilirsiniz.

    İnternet Şubesi şifremi/parolamı unutmam veya kaybetmem halinde ne yapabilirim?

    www.teb.com.tr’de Kurumsal / Ticari Internet Bankacılığı giriş sayfasındaki “Başvuru ve Şifre İşlemleri” linkinde bulunan “Tek kullanımlık şifre Talep formu” veya “Parola Değişikliği Formu” nu doldurup, çıktısını alarak yetkili imzaları tamamlayıp şubenize ileterek yeni şifrenizi ve parolanızı alabilirsiniz.

    Ayrıca, teb.com.tr'de “şifremi/parolamı unuttum” linkini tıklayarak şubenize gitmeden şifrenizi kullanıma açabilir, işlemlerinizden zaman kazanabilirsiniz.

    Şifrelerim ulaşmıyor?

    Yakın zamanda simkart yenilenmesi veya operatör değişikliği gerçekleştirilmiş olabilir. Eğer simkartınız yenilenmişse güvenlik sebebiyle şifreleriniz ulaşmayacaktır. Eğer operatör ya da sim kart değişikliği sözkonusu ise; şubenize başvurarak sim kart blokenizi kaldırabilirsiniz. Şifrelerin ulaşmamasının bir diğer nedeni de sistemde tanımlı olan cep telefonunun hatalı olmasıdır.

    TEB Kurumsal İnternet Şubesi’nde kaç kere hatalı girersem şifrem bloke olur?

    Parolanızı/Şifrenizi 3 kere yanlış girerseniz parola/şifre otomatik olarak bloke edilir.

    TEB Kurumsal İnternet Şubesi şifrem bloke olursa ne yapmam gerekir?

    Cep telefonunuza gelen şifre bloke olduysa “Tek Kullanımlık Şifre Bloke Açma Talep Formu” nu doldurup, çıktısını alarak yetkili imzaları tamamlayarak şubeye iletmeniz gerekir. PratikŞifre anahtarınız bloke olduysa şubenize başvurmanız gerekmektedir.

    Ayrıc , teb.com.tr'de “şifremi/parolamı unuttum” linkini tıklayarak şubenize gitmeden şifrenizi kullanıma açabilir, işlemlerinizden zaman kazanabilirsiniz.

    Şifrem kullanıma kapalı?

    Talebiniz şubede bekliyor olabilir.

    Parolamı değiştirdim fakat tekrar parola değişikliği istiyor?

    90 günlük geçerlilik süreleri dolan şifre ve parolaların değişikliği istenmektedir. Parolanızı değiştirdiyseniz ikinci olarak şifrenizi değiştirmeniz isteniyordur.


    Şifremin gelmiş olduğu cep telefonu numaramı değiştirmek istiyorum. Ne yapmalıyım?

    Hem giriş hemde işlem şifresi cep telefonunuza geliyorsa akış açısından birbirini takip eden 4 adet form doldurmanız gerekmektedir. Öncelikle tek kullanımlık şifrenizi iptal ederek sabit şifreye dönmeli ardından da Ek Değişiklik Talep Formu- Tek Kullanımlık İşlem Şifresi-Tek Kullanımlık Şifre Formları ile istediğiniz Cep telefonu güncellemesini gerçekleştirebilirsiniz.

    Tek kullanımlık şifreyi nasıl alabilirim?

    “Tek Kullanımlık Şifre” talimatı vermek için Kurumsal/Ticari İnternet Bankacılığı sitemizdeki “Güvenlik Ayarları/ Tek Kullanımlık Şifre ” menüsündeki “Tek Kullanımlık Şifre Talimatı Verme, Bloke Açma ve Talimat İptal Formu”nu doldurmanız gerekmektedir. Doldurduğunuz formun yazıcıdan dökümünü alıp, firma yetkili imzalarını tamamlayıp şubenize teslim etmeniz gerekmektedir.

    Aynı firmadaki tüm kullanıcıların şifreleri aynı mıdır?

    Hayır, her kullanıcıya ayrı kullanıcı kodu ve şifre verilir.

    Uzun süre sisteme giriş yapmadım aktif durumda olmama rağmen girişi gerçekleştiremiyorum?

    Son 60 günlük süre içerisinde internet şubesine giriş yapmamış olan müşterilerimizin sistem tarafından şifreleri bloke edilir. Bu durumda Tek Kullanımlık Şifre Bloke Açma formunu doldurup şubeye teslim ederek aktivasyon gerçekleştirilir.

    Teknik Konular

    TEB Kurumsal İnternet Şubesi’ni en iyi hangi web tarayıcıları ile görüntüleyebilirim?

    Internet Explorer 5.0 veya üzeri versiyonları ( Windows sürümleri ) 
    Netscape Communicator 4.75 veya üzeri versiyonları ( Windows ve MAC sürümleri )

    İnternet Şubesine giriş yapamıyorum, ne yapmalıyım?

    İnternet ayarlarınızı, sertifikalarınızın güncel olup olmadığını, IP kısıtına takılıp takılmadığınızı kontrol ediniz.

    IP kısıtına takılıyorum?

    Başvurunuz sırasında bu tarz bir kısıtlama koymuş olabilirsiniz. IP/ISS formunu iptal olarak işaretleyip şubeye iletmeniz gerekmektedir.

    TEB Kurumsal İnternet Şubesi ile ilgili sorunlarım için nereye danışabilirim?

    Sorunlarınız için TEB Önce Müşteri Hattı'na veya 444 0 832'ye danışabilirsiniz.

    Güvenlik

    TEB Kurumsal İnternet Şubesi’ni kullanırken nelere dikkat etmeliyim?

    www.teb.com.tr  sayfasından girip girmediğinize dikkat etmelisiniz.

    TEB Kurumsal İnternet Şubesinde güvenlik önlemlerine nasıl ulaşabilirim?

    http://www.teb.com.tr/Bireysel/GuvenlikOnlemleri.aspx  sayfasından güvenlik önlemlerine ulaşabilirsiniz.

    Güvenli Giriş nedir?

    Kullanıcı kodu ve şifre girildiğinde klavyede basılan tuşların izlenebilmesine yol açan Keylogger programlarını etkisiz kılmayı hedefler. Güvenli Giriş’i yükleyerek Sanal Klavye kullanma zorunluluğu ortadan kalkar. Windows işletim sistemi üzerinde tarayıcı program olarak Microsoft Internet Explorer kullanılıyorsa Güvenli Giriş bilgisayara yüklenebilir. Güvenli Giriş yalnızca “Keylogger” programlarına karşı kullanılmaktadır. Diğer programlar ya da virüsler için güncel virüs tarayıcı programları kullanılmalıdır.

    Sanal Klavye nedir?

    Sanal Klavye, klavyede basılan tuşları tespit etmeye yönelik virüs programlarına karşı geliştirilmiştir. Bilgisayarın klavyesindeki tuşları kullanmadan, fare kullanarak ekrandan giriş yapılmasına olanak sağlar.

    TEB Kurumsal İnternet Şubesi’ni açık unutursam ne olur?

    TEB Internet şubesini 7 dakika boyunca kullanmamanız durumunda oturumunuz otomatik olarak sonlandırılacaktır.

    Kullanım

    İnternet üzerinden yapmış olduğum işlemlerde limitimi nasıl arttırabilir yada azaltabilirim?

    Ek değişiklik talep formu doldurularak işlem limiti-günlük limit yada usd bazından günlük yp limit tutarını arttırabilir veya azaltabilirsiniz.

    TEB Kurumsal İnternet Şubesi’nde firma hesapları için birden fazla kullanıcıya işlem yapma yetkisi verilebilir mi?

    Evet, verilebilir.

    Firmamızın bazı hesaplarının TEB Kurumsal İnternet Şubesi üzerinden finansal işlemler için kullanılmaması veya görüntülenmemesi gibi bir seçenek bulunuyor mu?

    Evet, başvuru formu doldurulduğu sırada kullanıcının hangi hesapları görüntüleyeceği ve hangi hesaplar üzerinden işlem yapabileceği belirlenebilmektedir.

    Firmamıza yeni katılan çalışanlara nasıl şifre alabiliriz?

    Her yeni kullanıcı için Kurumsal Kullanıcı Başvuru Formu doldurulup ilgili imzalar tamamlanarak şubeye iletilmesi gerekmektedir.

    Ek değişiklik talep formuna nereden ulaşabilirim?

    Kurumsal internet şubesine giriş yapıldıktan sonra Bilgi Hizmetleri-Bilgi Güncelleme linkleri altından ilgili forma ulaşılabilir.

    TEB Kurumsal İnternet Şubesi işlem ücretlerine nasıl ulaşabilirim?

    İşlem ücretlerine dair tüm bilgilendirmelere www.teb.com.tr den ulaşabilirsiniz.

    Pos hareketlerimi internet şubesinde nasıl takip edebilirim?

    Ek/değişiklik talep formuyla Üye işyeri menülerini ekletmeniz gerekecektir.

    Pos plus işlemi yaparken “İşlem için uygun kayıt bulunamadı uyarısı alıyorum?

    Pos plus tanımlarının yapılması gerekmektedir.

    ............. menüleriniz kullanıma kapalı uyarısı veriyor?

    Kullanıma açık olan menüler ilk başvuru sırasında belirlenmektedir. Daha sonra istenen menüleri Ek/değiklik formuyla ekletebilirsiniz.

    Farklı şubedeki hesaplarımı göremiyorum,veya grup firma hesaplarımı göremiyorum?

    Ek/değişiklik talep formunu doldurarak şubenize iletmeniz gerekmektedir.

    Yaptığım işlemler bir üst onaylayıcıya düşüyor?

    Onay yapısından kaynaklanmaktadır. Ek/değişiklik formu doldurarak onay yapısında değişikliğe gidebilirsiniz.

    Yetki derecemi yükseltmek için ne yapmam gerekiyor?

    Ek değişiklik talep formu doldurularak yetki dereceleri ile ilgili değişiklikler gerçekleştirilebilinir.

    Şirket Kredi kartımı internet şubesinde göremiyorum?

    Ek/değişiklik formunda Kredi kartıyla ilgili menüler seçilerek bir sonraki sayfada kredi kartı no yazılacaktır.Form bu şekilde şubeye iletilmelidir.

    Yabancı para transferi yapamıyorum?

    Kurum tanımı bulunmuyor olabilir. 444 0 832 yi arayarak tanımlarınızı kontrol ettirebilirsiniz.

    TEB Kurumsal İnternet Şubesi ile güncel borsa verilerine ulaşabilir miyim?

    Evet, Yatırım menüsü altından online piyasa bilgileri ni seçerek borsayı anlık takip edebilirsiniz.

    Toplu ödeme sisteminizi kullanabilmem için neler gerekli?

    Toplu ödeme menülerinin kullanımına açık , gerekli tanımlamaların olması ve yetki derecesinin yeterli olması gerekmektedir.Yalnızca Dosya Yüklemesi için Gözlem yetkisi yeterli olup bi dosya deseninin şubeden alınması gerekecektir.

    Maaş ödemesi yapmak istiyorum ancak grup tanımı bulunmamaktadır uyarısı veriyor?

    Maaş destek hattını aramanız gerekmektedir. 0216 635 65 50 İçeriye personel listesinin tanımlanması için de maaş destek hattından destek alabilirsiniz.

    TEB Kurumsal İnternet Şubesi ile hangi vergileri ödeyebilirim?

    Gümrük vergisi-motorlu taşıtlar vergisi-gelir vergisi(muhtasar)-gerçek usulde katma değer vergisi ödenebilmektedir.

    TEB Kurumsal İnternet Şubesi’nden SSK ödemelerini yapabilir miyim?

    Evet SSK ödemelerinizi yapabilirsiniz.

    Çeklerimi göremiyorum?

    Tahsil teminat çekleri altından “Çek portföyüm” menüsünden teb çeklerim dahil seçeneği işaretlenip geniş bir tarih aralığı verilerek çekler gözlemlenebilir.

     

     

     



    Sayfa içeriğini puanla