TEB KOBİ Destek Hattı

TEB KOBİ Destek Hattı
    Paylaş

    Siz TEB’le çalışmaya başlar başlamaz TEB KOBİ Destek Hattı da sizin için çalışmaya başlayacak. Bilgiyi KOBİ’lere kolay ve talep edildiği anda ulaştırabilmemiz için oluşturulan TEB KOBİ Destek Hattı, KOBİ’lere 0850 222 0 670 no.’lu hat üzerinden 7 gün 24 saat* ücretsiz** hizmet vermektedir. KOBİ’lerin bilgiye erişimini kolaylaştıran bu hat aracılığıyla KOBİ’ler işlerini geliştirme yolunda destek almaktadırlar.

    0850 222 0 670 no.'lu TEB KOBİ Destek Hattı ile sunulan hizmetler:

    *Bazı hizmetler sadece hafta içi belirli saatlerde verilmekte olup, hizmet süreleri, hizmet açıklamalarında belirtilmiştir.

    **Organizasyon hizmetlerinde gerekli organizasyon hizmeti ücretsiz, hizmet bedeli ise ücretli olup hattı arayan müşterimiz tarafından karşılanmaktadır (Örneğin kargo hizmetinin organizasyonu ücretsiz iken kargo bedeli müşterimize aittir).

     

    Bilgi Hizmetleri

    Şirketinizin ihtiyaç duyduğu teknik bilgilere ulaşmaya çalışırken zaman kaybetmeyin, bilgiyi size biz getirelim.

    Mali Müşavir Bilgi Hattı  

    TEB KOBİ Destek Hattı ile işyerinde yürütülen mali konularla ilgili genel bilgilendirme hizmeti verilmektedir. Vergi mevzuat bilgisi, beyanname düzenlenmesi, işletme defterinin tutulması, şirket kurulurken uygulanacak prosedürler, devir işlemleri, vergi dairelerine dilekçe yazımı vb. konularda aklınıza takılan sorularınıza ücretsiz olarak yanıt alabilirsiniz.

    Bu hizmet, hafta içi günlerde 09.00-18.00 saatleri arasında verilmektedir.

    İş Sağlığı Bilgi Hattı  

    İşyerinde karşılaşılan herhangi bir tıbbi sorunda telefonda işverene ve/veya çalışanlara tıbbi bilgilendirme hizmetini ücretsiz alabilirsiniz. Ancak aktarılan bilgiler tıbbi bir konsültasyon yerine geçmez veya reçete nedeni olmaz.

    Ancak aktarılan bilgiler tıbbi bir konsültasyon yerine geçmez veya reçete nedeni olmaz.

    Bu hizmet, hafta içi günlerde 09.00-18.00 saatleri arasında verilmektedir.

    İşveren Bilgi Hattı 

    İşletme sahiplerine, işyeri ile ilgili ve/veya elemanlarına yönelik merak ettiği her türlü konuda bilgi verilmesi hizmetini ücretsiz alabilirsiniz. (İşverenin hakları, işe alım ve işten çıkartmada uygulanması gereken prosedürler, eğitim ve seminerler için bilgilendirme, eleman işe alımı için aranılan pozisyona göre ilanın ne şekilde verilmesi gerektiği,  maaş bordrosunun hazırlanması, ihbar ve kıdem tazminatının hesaplanması, hangi durumlarda ihtar yazısının çekileceği, izin hakları ve günleri vs)

    Bu hizmet, hafta içi günlerde 09.00-18.00 saatleri arasında verilmektedir.

    Kongre ve Fuar Bilgi Hattı 

    Yurt içinde ve yurt dışında KOBİ’lerin faaliyet alanlarına ile ilgili olarak sektörel fuar, kongre ve organizasyonların tarihlerinin ücretsiz öğrenebilirsiniz.

    Bu hizmet, hafta içi günlerde 09.00-18.00 saatleri arasında verilmektedir.

    AB Fonları Bilgi Hattı  

    AB Fonları ile ilgili merak ettiğiniz her türlü konuda bilgiye ücretsiz olarak bu hattımızdan kolayca ulaşabilmektesiniz. AB Fonlarının içerikleri, projeler ve proje yazma teknikleri konularında, konusunda uzman kişilerce ücretsiz danışma hizmetini alabilirsiniz.

    Bu hizmet, hafta içi günlerde 09.00-18.00 saatleri arasında verilmektedir.

    Gümrük Mevzuatı Bilgi Hattı  

    İthalat, ihracat, transit ve aktarma gümrükleme işlemleri, antrepo hizmetleri, gümrüklü ve gümrüksüz depolama, serbest bölge uygulamaları, dahilde ve hariçte işleme izin belgeleri hakkında bilgi sunulmakta ve yürürlükte bulunan mevzuat, kanunlar ve bağlı yönetmeliklerle ilgili bilgi desteği yine ücretsiz olarak ulaşabilirsiniz. 

    Bu hizmet, hafta içi günlerde 09.00-18.00 saatleri arasında verilmektedir.

    Leasing Bilgi Hattı  

    KOBİ'lerin leasing hakkında bilgiye ihtiyaç duydukları tüm konularda hizmet verilmektedir.

    Leasing hakkında bilgiye ihtiyaç duyulan tüm konularda müşteri BNP Paribas Leasing’e ait 0216 645 96 96 no.’lu çağrı merkezine yönlendirilir. Bu hizmet, hafta içi günlerde 08.30-17.30 saatleri arasında verilmektedir.

    Factoring Bilgi Hattı  

    KOBİ'lerin Faktoring hakkında bilgiye ihtiyaç duydukları tüm konularda hizmet verilmektedir.

    Factoring hakkında bilgiye ihtiyaç duyulan tüm konularda müşteri TEB Faktoring’e ait 444 83 23 nolu çağrı merkezine  yönlendirilir. Bu hizmet, hafta içi günlerde 09.00-18.00 saatleri arasında verilmektedir.

    Filo Kiralama Bilgi Hattı  

    KOBİ'lerin filo kiralama hakkında bilgiye ihtiyaç duydukları tüm konularda hizmet verilmektedir.

    Filo kiralama hakkında bilgiye ihtiyaç duyulan tüm konularda müşteri TEB Arval’e ait 0 212 337 55 00 nolu çağrı merkezine yönlendirilir. Bu hizmet, hafta içi günlerde 08.45-17.45 saatleri arasında verilmektedir.

    Sigorta Bilgi Hattı  

    KOBİ’lerden  gelen sektörel risklerin analizi, sigorta ihtiyaçlarının tespiti ve mevcut sigortaları konusunda karşılaşabilecekleri problemlerle ilgili her türlü taleplerini iletebilecekleri ve sorularının cevaplarını alabilecekleri bilgi hattıdır.


    Sigorta hakkında bilgiye ihtiyaç duyulan tüm konularda müşteri Zurich Sigorta’ya ait 0850 250 75 00 no.’lu çağrı merkezine yönlendirilir. Bu hizmet, hafta içi günlerde 09.00-18.00 saatleri arasında verilmektedir.

    Eğitim Bilgi Hattı 

    Yurt içinde ve yurt dışında, KOBİ’lerin faaliyet alanları ile ilgili olarak işletme hedefleri doğrultusunda talep edilen kursların, sertifika programlarının içeriği, yeri, ücreti vb. konularda ücretsiz bilgi alabilirsiniz.

    Adres ve Telefon Bilgi Hattı  

    Ulaşım araçları, hastane ve klinikler, uçak seferleri ve seyahat acenteleri, denizcilik işletmeleri, yat işletmeleri, catering firmaları, oteller ve konaklama tesisleri, kültür merkezleri, müzeler, hava durumu, elçilik ve konsolosluk, vize, pasaport işlemleri ve karayollarına ait bilgiler ile adres ve telefon numaraları hakkında 7 gün 24 saat süre ile ücretsiz bilgi alabilirsiniz.

    Kalite Belgeleri Bilgi Hattı  

    KOBİ’lerin kalite ve kalite belgeleriyle ve sertifikasyon süreçleriyle ilgili her türlü sorusuna cevap bulabildiği bilgi hattıdır.

    Bu hizmet, hafta içi günlerde 09.00-18.00 saatleri arasında verilmektedir.

    Teşvik Bilgi Hattı  

    Yatırım ve Devlet Teşvikleri konusunda ilgili bilgilendirme hizmetini ücretsiz alabilirsiniz

    Bu hizmet, hafta içi günlerde 09.00-18.00 saatleri arasında verilmektedir.

    Vergi Bilgi Hattı  

    İşyerinde karşılaşılan vergi konularında bilgi alabilirsiniz.

    Bu hizmet, hafta içi günlerde 09.00-18.00 saatleri arasında verilmektedir.

    Girişim Bankacılığı Bilgi Hattı  

    İş kurmak isteyen girişimciler ya da TEB Girişim Bankacılığı hakkında bilgi almak isteyen müşterilerimizin ilgili her türlü sorusuna cevap bulabildiği bilgi hattıdır.

    Sigorta hakkında bilgiye ihtiyaç duyulan tüm konularda müşteri TEB Girişim Evi’ne ait 0216 547 15 00 no.’lu numaraya yönlendirilir. Bu hizmet, hafta içi günlerde 09.00-18.00 saatleri arasında verilmektedir.

    Dış Ticaret Bilgi Hattı  

    Dış ticaret hakkında bilgiye ihtiyaç duydukları konularda firmalara hizmet verilmektedir. İhracat akreditifi ve vesaik hazırlama, ithalat ve ihracat kapsamındaki ödeme şekilleri (peşin, mal mukabili, vesaik mukabilli, banka ödeme yükümlülüğü-BPO) vb. konularda bilgilendirme, destek ve yönlendirme için aklınıza takılan sorularınıza ücretsiz olarak yanıt alabilirsiniz.

    Dış ticaret ile ilgili konularda müşterilerimiz 444 0 832 numaralı telefondan önce 3 sonra 2’yi tuşlayarak bilgi alabilirler. Bu hizmet, hafta içi günlerde 08.30-17.30 saatleri arasında verilmektedir.


    Organizasyon Hizmetleri

    Siz yalnızca işinizle ilgilenin, gerisini biz çözeriz.

    Organizasyon hizmetleri kapsamında müşterilerimizin günlük işlerini sürdürürken ihtiyaç duyabilecekleri otel rezervasyonu, havaalanı transferi, çiçek gönderimleri, laptop kiralama gibi destek hizmetlerinin karşılanması amaçlanmıştır. Organizasyon hizmetleri ücretsiz olarak sunulmakla birlikte, ilgili hizmet bedelleri ise müşterimize aittir (Örneğin kargo hizmetinin organizasyonu ücretsiz iken kargo bedeli müşterimize aittir). Organizasyon hizmetleri, 7 gün 24 saat süreyle verilmektedir.

     

     

    Seyahat Servisi 

    KOBİ’lerin seyahatini her yönü ile planlayıp düzenleyecekleri bir seyahat servisidir. KOBİ’nin tercihine göre eksiksiz bir yolculuk programı hazırlanmakta ve KOBİ tarafından onay verilmesi durumunda, uçak, tren, otobüs, otel ve araç kiralama rezervasyonlarını yapılmaktadır. Ayrıca seyahat için yapılan araştırma sırasında diğer alternatifler hakkında tavsiyelerde bulunulmaktadır. Seyahat servisi hizmeti tüm dünyada sunulmaktadır. 

    Hizmet talebinin, hizmetin gerçekleştirilme anından en az 48 saat (kırk sekiz saat) önce yapılması gerekmektedir.    

    Otel Bilgi ve Rezervasyon Servisi 

    Yerli ve yabancı kaynaklarını kullanarak KOBİ’ye otel bilgilerini aktarılması ve KOBİ tarafından onaylanması halinde ise rezervasyonunun yapılarak bilgi verilmesi hizmetidir.

    Hizmet talebinin, hizmetin gerçekleştirilme anından en az 48 saat (kırk sekiz saat) önce yapılması gerekmektedir.     

    Seyahat Öncesi Bilgi Servisi 

    KOBİ’nin seyahate gitmeyi planladığı bölgeler hakkında her tür bilgi sağlanması hizmetidir. İlgili bilgiler hava durumu, kültürel faaliyetleri vs. kapsamaktadır.

    Hizmet talebinin, hizmetin gerçekleştirilme anından en az 48 saat (kırk sekiz saat) önce yapılması gerekmektedir.    

    Restoran Rezervasyon Bilgi Servisi 

    KOBİ’nin talebine bağlı olarak her türlü restoran hakkında tavsiye ve bilgi verilmesi, talep etmesi durumunda rezervasyon yapılması hizmetidir.

    Hizmet talebinin, hizmetin gerçekleştirilme anından en az 48 saat (kırk sekiz saat) önce yapılması gerekmektedir.   

    Etkinlik Bilgi ve Rezervasyon Servisi 

    KOBİ’nin bulunduğu ya da seyahat edeceği yerdeki her türlü sinema, konser, tiyatro, müze, spor karşılaşmaları, müzikal, bale ve opera etkinlikleri ile ilgili gerekli bilgi sunulması ve müşteri tarafından talep edilmesi halinde biletleri temin edilmesi hizmetidir. Bilet ücreti müşterimize aittir.

    Hizmet talebinin, hizmetin gerçekleştirilme anından en az 48 saat (kırk sekiz saat) önce yapılması gerekmektedir.       

    Hediye ve Spesiyalite Servisi, Çiçek Gönderimi Servisi 

    KOBİ’nin özel araştırma ve özel alışveriş taleplerini karşılamak için mümkün olan tüm kaynaklar kullanılması, ihtiyaç doğrultusunda gelen hediye ve çiçeklerinin dağıtımı talebi için tüm öneriler yapılması, müşterinin talebi durumunda siparişin verilmesi için gerekli organizasyon yapılması hizmetidir.

    Hizmet tüm Türkiye’ye verilmekle birlikte, ulaşım zorluğu olan bölgelere (hava sebebiyle yolların kapanması, yolları olmayan köyler gibi) halinde hizmet verilememe durumu olabilmektedir. Hizmet talebinin, hizmetin gerçekleştirilme anından en az 24 saat (yirmi dört saat) önce yapılması gerekmektedir.    

    İş Seyahati Servisi 
    • “Ekipman Kiralama ve Organizasyon Servisi” ile iş seyahati esnasında KOBİ’nin  ihtiyaç duyacağı her türlü ekipmanın (PC, laptop, cep telefonu vs.) kiralama organizasyonu düzenlenmesi,
    • “Toplantı/Konferans Organizasyon Servisi” ile seyahat esnasında KOBİ’nin  katılacağı toplantı veya konferanslarla ilgili her türlü organizasyon yapılması,
    • “Çeviri Servisi” ile KOBİ’ye ait dokümanların tercümesi için gerekli organizasyonlar yapılmasıdır.

    Hizmet ücreti müşterimize aittir.

    Hizmet talebinin, hizmetin gerçekleştirilme anından en az 48 saat (kırk sekiz saat) önce yapılması gerekmektedir.    

    Kurye ve Kargo Servisi 

    Kurye ve kargo hizmetleri ile ilgili her türlü organizasyonun yapılması sağlanmaktadır. Kurye bedeli müşterimize aittir.

    Hizmet talebinin, hizmetin gerçekleştirilme anından en az 48 saat (kırk sekiz saat) önce yapılması gerekmektedir. 

    Vize ve Konsolosluk İşlemleri Servisi 

    Vize başvurularında yapılması gerekenler, gerekli evraklar ve konsolosluk işlemleri ile ilgili ücretsiz bilgi verilmesidir.

    Hizmet talebinin, hizmetin gerçekleştirilme anından en az 48 saat (kırk sekiz saat) önce yapılması gerekmektedir. 

    VIP Transfer Servisi  

    KOBİ’nin talebi üzerine havaalanı transferleri ve şehir içi transfer ihtiyaçları için şoförlü nakil hizmeti mesai saatleri içerisinde ücretsiz organize edilmesi hizmetidir.

    Hizmet İstanbul, Ankara ve İzmir’de özel VIP araçlarla sağlanabilmektedir. Bu iller dışındaki havaalanı olan diğer illerde ise normal araçlarla transfer hizmeti verilmektedir Hizmet talebinin, hizmetin gerçekleştirilme anından en az 48 saat (kırk sekiz saat) önce yapılması gerekmektedir.    

    Sayfa içeriğini puanla